کد خبر: 657420
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
در ششمين روز مذاكرات برگزار مي‌شود
امروز در وين ششمين روز از ششمين دور مذاكرات ايران و 1+5 در جريان است و قرار است اين مذاكرات فشرده و پيچيده دست كم تا 29 تير ادامه پيدا كند. با وجود روند انتخاب شده كمتر گمان مي رود كه خبر خاصي تا پيش از پايان مذاكرات منتشر شود. حال آنكه امروز (دوشنبه) محمد جواد ظريف و كاترين اشتون با يكديگر ديدار مي كنند.
جوان آنلاين: امروز در وين ششمين روز از ششمين دور مذاكرات ايران و 1+5 در جريان است و قرار است اين مذاكرات فشرده و پيچيده دست كم تا 29 تير ادامه پيدا كند. با وجود روند انتخاب شده كمتر گمان مي رود كه خبر خاصي تا پيش از پايان مذاكرات منتشر شود. حال آنكه امروز (دوشنبه) محمد جواد ظريف و كاترين اشتون با يكديگر ديدار مي كنند.

روز يكشنبه نيز چهارمين نشست عباس عراقچي، معاون وزارت خارجه و هلگا اشميت، معاون كاترين اشتون برگزار شد كه طبق معمول خبر خاصي به بيرون درز نكرد. آخرين خبري كه از وين منتشر شده اين است كه مذاكرات، سخت اما سازنده است.

مايكل مان،‌ سخنگوي كاترين اشتون پس از نشست عراقچي و اشميت اعلام كرده بود كه براي پيشرفت مذاكرات، كاترين اشتون و محمد جواد ظريف با يكديگر ديدار خواهند داشت. بنابراين ديدار اين دو در لابلاي مذاكرات به معناي پيشرفت در روند مذاكرات خواهد بود حال اينكه اين «پيشرفت» در كدام مسير صورت مي گيرد بايد منتظر ماند.

بر اساس اخبار و اطلاعات موجود اختلافات اساسي هنوز بر سر مسئله غني سازي و ميزان سانتريفيوژها و همچنين چگونگي برداشتن تحريم ها است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار